جدیدترین کانسپت هوندا

yadakjo-ir-neuv
yadakjo-ir-neuv
yadakjo.ir

جدیدترین کانسپت هوندا

علاقمندان به خودرو اغلب عقیده دارند که اتومبیل ها شخصیت و احساسات دارند. این موضوع سوژه اصلی جدیدترین کانسپت هوندا می‌باشد.
این کانسپت که NeuV نام دارد یک اتومبیل برقی خودران است که می‌تواند به احساسات سرنشینان واکنش نشان دهد.
هوندا این طرح را که با کمک شرکت کوروکو اس بی اجرا شده، موتور احساسی می‌نامد. به گزارش خبرگزاری ها این خودرو به فناوری هایی مجهز است که به آن امکان می‌دهد به مکالمات سرنشینان و احساسات آنها توجه کرده و ارتباط عاطفی عمیق تری با صاحب خود برقرار نماید.
این اتومبیل با ظاهری جعبه ای و ابعاد کوچک قرار است در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شود و با توجه به عمومی نبودن این رویداد احتمالا در نمایشگاه اتومبیل توکیو در سال آینده در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
ایده تولید انبوه خودروهایی با قابلیت درک احساسات همانطور که جذاب است می‌تواند نگران کننده نیز باشد. به عنوان مثال یک اتومبیل اسپرت که هیجان راننده خود را درک کرده و یک سواری به یاد ماندنی را رقم می‌زند. درست مثل شخصیت هربی در فیلم فولکس دوست داشتنی. اما از طرفی اینکه اتومبیل ها پی به احساسات درونی ما ببرند می‌تواند نگران کننده نیز بوده و ما را به یاد کامپیوتر HAL 9000 در فیلم اودیسه فضایی ۲۰۰۱ می‌اندازد.
بی شک چنین دغدغه هایی موجب شده تا هوندا و دیگر خودروسازها در تجاری سازی این ایده تامل بیشتری بکنند. البته این دلیل نمی‌شود که NeuV در نمایشگاه CES و نمایشگاه توکیو مورد توجه رسانه ها و مردم قرار نگیرد.
hamid
ارسال دیدگاه