خودروی بی نظیر اروپایی ب_‌ام‌_و M2 کامپتیشن جدید – bmw-m2-competition

۲۰۱۹-bmw-m2-competition-02

۲۰۱۹-bmw-m2-competition-02

bmw-m2-competition

بله قطعاً خریداران می‌توانند یک ب‌ام‌و M2 کارکرده را بخرند …

اما چرا وقتی می‌توانید مدل جدید کامپتیشن را بخرید پول خود را صرف خرید نسخه‌ای کم‌توان‌تر کنید؟ پیشرانه ۶ سیلندر بای توربوی گرفته شده از M3 و M4 قدرت ۴۰۵ اسب بخاری داشته و به‌صورت استاندارد به یک گیربکس ۶ سرعته دستی متصل شده است. شما می‌توانید این نسخه را با قیمت ۵۸۹۰۰ دلار بخرید اما واضح است که انتخاب آپشن ها باعث افزایش قیمت می‌شود.

BMW_M2_Competition_2019
BMW_M2_Competition_2019

اولین ویژگی سفارشی این خودرو رنگ بدنه است. M2 کامپتیشن به‌صورت استاندارد با رنگ سفید آلپاین عرضه می شود اما چهار رنگ سفارشی مشکی، آبی، نقره‌ای و نارنجی نیز در دسترس هستند. دو نوع رینگ نیز با اندازه‌های ۱۹ اینچی در دسترس هستند که هزینه‌ای را شامل نمی‌شوند.

BMW_M2_Competition_2019
BMW_M2_Competition_2019

در کابین M2 کامپتیشن شاهد پوشش چرم داکوتای مشکی استاندارد با دوخت‌های آبی یا نارنجی و تریم مشکی براق با عناصر کرومی و فیبر کربنی هستیم. از نظر پکیج‌ها باید به پکیج اجرایی ۱۲۰۰ دلاری اشاره کرد که دارای تجهیزاتی همچون شارژ بی‌سیم و وای فای هات اسپات، اطلاعات محدودیت سرعت، چراغ‌های جلوی کاملاً LED و نوربالای خودکار می‌باشد.

BMW_M2_Competition_2019
BMW_M2_Competition_2019

آپشن های فوق‌العاده زیادی برای این محصول ب‌ام‌و تدارک دیده نشده اما آن‌هایی هم که در دسترس هستند گران به نظر می‌رسند. مونروف قیمت ۱۰۵۰ دلاری داشته درحالی‌که پکیج M راننده متشکل از کلاس یک‌روزه رانندگی پرفورمنس با مربی ۲۵۰۰ دلار قیمت دارد. همچنین گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته نیز بهای قابل‌توجه ۲۹۰۰ دلاری را نشان می‌دهد. نهایتاً باید به پوشش مرکزی رینگ‌ها با لوگوی ب‌ام‌و M اشاره کنیم که ۲۰ دلار به قیمت خودرو می‌افزاید.

hamid
ارسال دیدگاه