دانلود رایگان افزونه WP Review Pro فارسی ستاره دار کردن مطالب در گوگل

 

دانلود رایگان افزونه WP Review Pro فارسی
دانلود رایگان افزونه WP Review Pro فارسی

افزونه WP Review Pro فارسی ستاره دار کردن مطالب در گوگل نسخه ۳٫۳٫۱۴

افزونه WP Review Pro فارسی ستاره دار کردن مطالب در گوگل افزونه وردپرس است که با استفاده از آن می توانید مطالب وبسایت وردپرسی خود را در گوگل ستاره دار کنید.

شما احتمالا دیده باشید که بعضی از وب سایت ها در نتایج جستجوی گوگل ستاره دار هستند و از خود پرسیده باشید که چگونه می توان این کار را انجام داد. پاسخ این سوال بسیار ساده است. تنها با یک افزونه وردپرس می توانید به آسانی مطالب سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل ستاره دار کنید. امروز با میهن اسکریپت همراه باشید تا با چگونگی ستاره دار کردن مطالب سایت در گوگل را آشنا شوید.

 

با استفاده از افزونه WP Review Pro فارسی  :

ستاره دار کردن مطالب در گوگل قادر خواهید بود سیستم امتیاز دهی به وبسایت وردپرسی خود اضافه کنید تا کاربران سایت شما بتوانند به محصولات و مطالب وبسایت شما امتیاز بدهند.

با استفاده از افزونه WP Review Pro فارسی

علاوه بر افزودن قابلیت امتیازدهی به مطالب توسط کاربران می توانید مطالب وبسایت وردپرسی خود را در نتایج گوگل ستاره دار کنید و با این کار وبسایت شما بسیار زیباتر از سایر سایت های رقیب جلوه خواهد کرد و بنابراین احتمال کلیک بر روی لینک وبسایت شما افزایش خواهد یافت و در نهایت ترافیک بیشتری را از آن خود می کنید.

افزونه WP Review Pro بطور کامل به صورت ریسپانسیو و واکنش گرا طراحی شده است

و با هر نوع قالب وردپرس سازگاری کامل دارد. افزونه WP Review Pro در همه دستگاه ها مانند تبلت و موبایل به خوبی نمایش داده می شود. همچنین تمامی کدنویسی های این افزونه بصورت بهینه شده بوده و به هیچ وجه باعث کاهش و افت سرعت وبسایت وردپرسی شما نخواهد شد.

طراحی زیبا ، ریسپانسیو بودن و واکنش گرایی ، پشتیبانی از ابزارک ها ، دارای شورت کد منحصر به فرد و پنل تنظیمات حرفه ای در بخش پیشخوان وردپرس

از جمله ویژگی های افزونه WP Review Pro ستاره دار کردن مطالب در گوگل می باشد .

بدون نیاز به کدنویسی به محتوای خود امتیاز بدهید
با افزونه ستاره دار کردن مطالب در گوگل می توانید به محتوای خود امتیاز دهید و تنظیمات بسیاری را روی آن اعمال کنید. با استفاده از افزونه WP Review Pro ستاره دار کردن مطالب در گوگل نیازی به کدنویسی ندارید و به سادگی همه چیز تحت کنترل شماست.

امکان ستاره دار کردن همه محتوای وردپرس
با استفاده از افزونه WP Review Pro فارسی می توانید مطالب خود را ستاره دار کنید. تنها با چند کلیک توانایی سایت شما در گوگل و موتور های جستجو به بالاترین حد ممکن ارتقا دهید.

زیباتر شدن مطالب با افزونه نقد و بررسی وردپرس
با انتخاب حالت های جذاب ظاهری در افزونه ستاره دار کردن مطالب در گوگل می توانید در محتوای خود یک باکس بسیار زیبا که امکان مشارکت بیشتر و قابلیت امتیاز دادن کاربران و بازدیدکنندگان سایت فراهم می کند داشته باشید.

انیمشن زیبا هنگام اجرای ستاره ها در وبسایت شما
افزونه WP Review Pro فارسی ستاره دار کردن مطالب در گوگل دارای انیمشین های جذابی برای سایت وردپرسی شما است.

سازگاری کامل با قالب ها و افزونه های وردپرس
افزونه wp review با تمام قالب وردپرس و افزونه وردپرس سازگار است و شما می توانید در هر قالب وردپرس مطالب سایت خود را ستاره دار کنید.

تنظیمات کاملاً فارسی افزونه ستاره دار کردن مطالب در گوگل
تنظیمات افزونه WP Review Pro توسط تیم فارسی ساز میهن اسکریپت کاملاً فارسی سازی شده است و بسیار آسان و راحت می توانید توانایی و سئو سایت خود را در این زمینه افزایش دهید.

افزونه WP Review Pro ستاره دار کردن مطالب در گوگل
پنل تنطیمات کاملا فارسی
کاملا واکنش گرا
سازگار با تمام پوسته های وردپرس
دارای کنترل پنل پیشرفته
امکان ستاره دار کردن محصولات
امکان ستاره دار کردن برگه ها
امکان ستاره دار کردن نوشته ها
ستاره دار شدن مطلب شما در گوگل
افزایش بازدید کننده سایت شما
انیمیشن هنگام ارائه ستاره ها
امکان دادن ستاره توسط کاربر
امکان دادن ستاره توسط بازدید کننده
امکان دادن ستاره توسط نویسنده
سرعت و سئو فوق العاده
رابط ظاهری بسیار زیبا

دانلود افزونه WP Review Pro فارسی ستاره دار کردن مطالب در گوگل نسخه ۳٫۳٫۱۴

WP Review Pro

منبع : mihanscript

hamid
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه