چه تفاوت هایی بین دزدگیر و ردیاب خودرو وجود دارد؟آیا کار موازی انجام می دهند؟

lifan-620-motor-1600 خودرو

با وجود نصب دزدگیر خودرو و فعال شدن آژیر هنگام تکان دادن و دست زدن به درب ماشین امکان غیرفعال کردن دزدگیر وجود دارد در صورتی که دستگاه های ردیاب خودرو به صورت مخفیانه نصب می‌شوند و کسی بغیر از مالک خودرو از نصب این دستگاه مطلع نیست و به صورت آنلاین امکان پیدا کردن و موقعیت دقیق ماشین وجود دارد

چه تفاوت هایی بین دزدگیر و ردیاب خودرو وجود دارد؟

از زمان اختراع ماشین تا به الان این وسیله نقلیه از با ارزش ترین اهداف دزدها هستند زیرا خیلی خوب فروخته می‌شود. با این تفاسیر کاملا طبیعی است که هنگام رفتن به مهمانی، رفتن به جلسه کاری مدام استرس این را داشته باشید که از پنجره ماشین را نگاه کنم که کسی به آن آسیب نزده باشد یا به سرقت نرود. با وجود روی کار آمدن سیستم ایموبلایزر در ماشین های امروزه خیلی از سارقان پیشرفته شده اند و در سه سوت می‌توانند ماشین را روشن کنند از این رو نصب وسایل امنیتی چون دزدگیر خودرو ضروری است. مهم ترین تفاوت بین دزدگیر و ردیاب خودرو این است که با دست زدن به ماشین و تکان دادن آن آژیر دزدگیر فعال می‌شود و صدای وحشتناکی تولید می‌کند که باعث ترس و دلهره سارق می‌شود اما با نصب ردیاب خودرو به صورت مخفیانه امکان ردیابی آنلاین ماشین وجود دارد.

با وجود نصب دزدگیر خودرو و فعال شدن آژیر هنگام تکان دادن و دست زدن به درب ماشین امکان غیرفعال کردن دزدگیر وجود دارد در صورتی که دستگاه های ردیاب خودرو به صورت مخفیانه نصب می‌شوند و کسی بغیر از مالک خودرو از نصب این دستگاه مطلع نیست و به صورت آنلاین امکان پیدا کردن و موقعیت دقیق ماشین وجود دارد.

سرقت ماشین به معنای یک دردسر جدید و دوندگی به کلانتری هاست

سردرگمی هنگام خرید ابزارهای امنیتی خودرو به دلیل نداشتن اطلاعات کافی است

قطعا با خرید ماشین اولین چیزی که دوست و آشنا به شما می‌گوید این است که حتما برای ماشین قفل پدال یا قفل فرمان بخر و سریعتر دزدگیر خودرو برای ماشین نصب کن. اما واقعیت امر این است که این وسایل تنها باعث تاخیر در سرقت ماشین می‌شوند و امکان غیرفعال کردن آنها توسط سارقین وجود دارد. تنها وسیله ای که می‌تواند به شما کمک کند ردیاب خودرو است زیرا حتی با سرقت ماشین امکان پیدا کردن ماشین و موقعیت دقیق خودرو از طریق گوشی و سایت وجود دارد.

ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر ماشین

دزدگیر ماشین تنها یک وسیله برای پیشگیری از سرقت است

دزدگیر شامل قطعات سنسور، آژیر، یک گیرنده رادیویی برای کنترل بی سیم است. با نصب سنسورهای مختلف روی دربهای ماشین و اتصال آن به آژیر عملا با دست دادن، تکان دادن، وارد کردن ضربه یا فشار به ماشین آژیر فعال و صدای هشدار به صدا در می‌آید. قطعا دزدگیر خودرو تنها می‌تواند باعث ترس و دلهره در سارقان شود اما امکان غیرفعال کردن آن نیز وجود دارد زیرا سارق با فهمیدن نصب این دستگاه روی ماشین میتواند برق خودرو را قطع و دستگاه را غیرفعال کند.

با خرید و نصب ردیاب خودرو از موقعیت ماشین خود در هرجایی از دنیا مطلع شوید

دستگاههای ردیاب خودرو با اینکه در برخی از شهرها هنوز جا نیفتاده است اما بعنوان یکی از بهترین وسایل امنیتی خودرو نامیده می‌شوند. شما با نصب ردیاب خودرو عملا کار سارقان را سخت می‌کنید زیرا بغیر از صاحب خودرو کسی نمی‌داند که روی ماشین ردیاب نصب شده است.

بارزترین ویژگی ردیاب خودرو پیدا کردن موقعیت ماشین است اما این دستگاه امکانات فوق العاده دیگری به همراه دارد که شامل موارد زیر است:

  1. قابلیت مشاهده مسیرها، توفقات، حرکات ماشین

  2. اطلاع از موقعیت ماشین به صورت آنلاین

  3. قابلیت مشاهده میزان سوخت ماشین

  4. امکان فعال کردن دکمه اضطراری SOS وجود دارد که با فعال شدن آن افراد میتوانند با فشردن دکمه اضطرای ردیاب درخواست کمک کنند.

  5. امکان خاموش کردن خودرو با فرستادن پیامک

  6. قابلیت شنود داخل کابین ماشین با نصب میکروفن

  7. امکان مشاهده تصاویر داخل ماشین با نصب دوربین به ردیاب خودرو

  8. قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی

ردیاب خودرو آهنربایی نسل جدیدی از جدیدترین ردیاب خودرو در دنیاست

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت جی پی اس خودرو عملا شاهده تولید و عرضه جدیدترین ردیاب خودرو در بازار هستیم. ردیاب خودرو آهنربایی به دلیل قابلیت حمل، باتری و میکروفن داخلی توانسته است تقاضای خرید این دستگاه را افزایش دهد.

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید

متاسفانه خیلی از افراد با پیش آمدن تصادفات، سرقت ماشین تازه به فکر این میفتند که وسایل امنیتی را روی ماشین نصب کنند. این یک اشتباه فاحش است که از طرف خیلی از ما رخ می‌دهد بنابراین شما جزو آن دسته افراد نباشید و همین الان امنیت ماشین را بالا ببرید و با گرفتن شماره تلفن های … نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنید.

hamid
ارسال دیدگاه