سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

نحوه ضمانت و مرجوعی کالا

درصورتی که از مرجوع کردن کالا اطمینان دارید، با فرم قسمت مرجوعی را کامل کرده و ارسال کنید. منتظر بمانید تا درخواست مرجوعی شما تایید شود.

برای اطلاع دقیق از شرایط بازگشت کالا اینجا را بخوانید.(لینک قوانین مرجوعی)

اگر علت مرجوعی کالا، ایراد فنی، مغایرت کالا باشد، ارسال و بازگرداندن کالا از سراسر کشور به انبار یدک جو به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد.
درصورتی که درخواست مرجوعی شما از نوع لغو سفارش باشد، هزینه ارسال به انبار یدک جو بر عهده شماست.

آسیب‏‏‌دیدگی فیزیکی کالا بر عهده شرکت حمل و نقل کالا بوده و باید از آن طریق پیگیری شود.
در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه تحویل قابل‌‌مشاهده باشد، می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کنید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به یدک جو بازگردانده شود.
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری را (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل نمی‏‏‌شود.

بعد از تماس با پشتیبانی یدک جو و تایید توسط پشتیبانی کالا در شرایط اولیه قرار داده و بعد و از طریق پست مرجوع نمایید و هزینه پست به عهده یدک جو است.
نیاز است کالای مرجوعی را در شرایط اولیه قرار داده و حتما شماره سفارش روی بسته نوشته شود .برای سفار‌ش‌های پستی لازم است کالا را به وسیله پست به آدرس یدک جو ارسال نمایید. فیش پرداخت هزینه پستی را هم نزد خود نگه داشته و از طریق واتساپ برای یدک جو بفرستید.

تنها کالاهایی که در آن ها کارت ضمانت موجود باشد و تا تاریخ تعیین شده توسط شرکت و ضمانت تعویض توسط شرکت سازنده و یا بیمه انجام خواهد شد.

در موارد زیر امکان استفاده از ضمانت یدک جو وجود دارد:
1- تعویض سلیقه‌ای(هزینه رفت و برگشت بر عهده خریدار)
2- ایراد فنی
3- مغایرت کالای تحویل‌شده با اطلاعات مندرج در وب‌سایت
موارد اعلام‌شده باید طی هفت روز و مطابق با شرایط ذکرشده در رویه سرویس خدمات ضمانت یدک جو باشد. برای اطلاع دقیق از شرایط بازگشت کالا اینجا را بخوانید.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول