همه سفارشهای شما از یدک جو ضمانت هفت روزه بازگشت دارند. شما میتوانید کالاهای خریداریشده از یدک جو را طبق رویههای بازگشت کالا به علتهایی مثل تعویض سلیقهای، ایراد فنی و مغایرت محصول، مرجوع کنید.
لطفا توجه داشته باشید قبل از مرجوع کردن کالا حتما باید درخواست ثبت کرده باشید و درخواست شما تایید شده باشد. کالا باید توسط پست پیشتاز و با بسته بندی اصلی ارسال شود به هیچ وجه دریافت حضوری مرجوعی یا مرجوع کردن کالا بدون تاییدیه امکان پذیر نیست و کالای شما از سمت فروشگاه دریافت نخواهد شد و به شما برگشت میشود.
لطفا دقت داشته باشید کالاهای دارای گارانتی باید حتما توسط مختصص مجاز نصب گردیده و برگه گارانتی توسط ایشان تکمیل گردد.
از تمام مبلغ تمام سفارش لغو شده و یا به دلیل انصراف از خرید مرجوع شده حداقل مبلغ 5درصد مالیات عوارض هزینه لجستیک و انبارداری کسر خواهد شد.(در شرایط خاص)(سفارشات انصراف از خرید مبلغ ارسال و دریافت هر دو طرف با خریدار خواهد بود)
انصراف از خرید
اگر از خرید کالایی که به دستتان رسیده، منصرف شدهاید، باید در هفت روز ابتدایی دریافت سفارش، درخواست مرجوعی را ثبت کنید و منتظر پیامک تایید و یا رد درخواست بمانید.
توجه داشته باشید برای مرجوع کردن کالا به علت تعویض سلیقهای، بستهبندی استاندارد کالا همراه با لیبل باید حفظ شود و کالا در شرایط اولیه باشد.(لطفا دقت داشته باشید لیبل و بسته بندی کالا حتما باید در شرایط اولیه باشد باز کردن کالا از انتها بسته بندی و یا به هر روشی و یا پلمپ فیک توسط خریدار مورد پذیرش نمیباشد و باید حتما پلمپ کالا در شرایط اولیه باشد)
توجه داشته باشید برای مرجوع کردن کالا به علت تعویض سلیقهای، بستهبندی استاندارد کالا همراه با لیبل باید حفظ شود و کالا در شرایط اولیه باشد.(لطفا دقت داشته باشید لیبل و بسته بندی کالا حتما باید در شرایط اولیه باشد باز کردن کالا از انتها بسته بندی و یا به هر روشی و یا پلمپ فیک توسط خریدار مورد پذیرش نمیباشد و باید حتما پلمپ کالا در شرایط اولیه باشد)
سفارشات پرداخت در محل امکان لغو ندارند و مبلغ پرداختی شما به عنوان هزینه کرایه پستی میباشد.
تبصره: کالایی نصب شده یا خارج شده از شرایط اولیه مانند باز شدن پلمپ یا تست شده شامل مرجوعی نمیباشند.
تبصره:کالاهای حجیم مانند سرسیلندر ، گیربکس ، جعبه فرمان ، تودری ،چراغ و… شامل مرجوعی نمیشوند(به دلیل حساسیت بالا) تمام این موارد قبل از ارسال تست میشوند و در زمان ارسال دارای بیمه شکستنی هستند و تنها شامل روند گارانتی میشوند.
در صورت انصراف از خرید و در حالی که سفارش شما در مرحله ارسال شده قرار دارد مبلغ بسته بندی و هزینه ارسال از سفارش شما کسر خواهد شد.
مشتریان برای کالاهای برقی تنها 24 ساعت زمان دارند تا مشکل فنی و یا به دلیل انصراف سلیقهای درخواست مرجوعی ثبت کنند.
کالاهای مصرفی از قبیل روغن جات مایعات باربندها شامل روند مرجوعی نمیباشند.
ایراد فنی
کالای دارای ایراد فنی در صورت تایید ایراد از سوی کارشناس فنی یدک جو و داشتن ضمانت تا هفت روز بعد از تحویل به مشتری قابل بازگشت هستند. بهعنوان مثال اگر یک کالای برقی روشن نشود، این ایراد، فنی محسوب میشود. بهطور کلی ایراد فنی شامل مشکلاتی است که در قطعات یا اقلام همراه کالا وجود داشته و امکان استفاده از آن را مختل میکند.
تمامی کالاهای های برقی از نظر سلامت کارکرد قبل از ارسال تست میشوند و در صورتی که کالا به دلیل استفاده نادرست آسیب ببیند شامل گارانتی نمیشود تمام کالاهای طبق قوانین ثبت شده در کارت گارانتی شامل گارانتی شرکتی هستند و یدکجو تا مرحله آخر تعمیر و یا تعویض کالا در کنار شما خواهد بود لطفا دقت داشته باشید رویه گارانتی کالا بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد و یدک جو هیچگونه دخل و تصرفی در این موضوع نخواهد داشت زمان گارانتی و شرایط آن نیز طبق نظر کارشناس همان شرکت میباشد.
تبصره:کالاهای بدون گارانتی مانند کالا های وارداتی ، اصلی ، ایساکو ، کروز ، سایپا یدک و… در صورت باز شدن پلمپ قابل مرجوعی نمیباشند.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب میبینند، شامل رویههای مرجوعی نمیشوند. همچنین در مورد کالاهای برقی هرگونه نوسانات برقی که منجر به آسیب به دستگاه شود شامل پوشش گارانتی هفت روزه نمی شود.
توجه: لطفا حتما کارت گارانتی و کارتن کالا برای استعلام گارانتی حفظ شود.
ایراد ظاهری
تمامی مشتریان در زمان تحویل کالای شکستنی حق بازدید کالا را دارند و میتوانند در صورت شکستگی و یا باز شدن بسته بندی و یا لهیدگی در زمان حمل و نقل از دریافت کالا خودداری نمایند. مشتریان دقت داشته باشند در بعد دریافت کالا از مامور ارسال هیچگونه شکستگی مورد پذیرش نبوده و از سمت یدکجو قابل پیگیری نمیباشد
برای گزارش ایراد ظاهری کالای خریداریشده، حتما باید تا ۲۴ساعت پس از دریافت کالا اقدام کنید و پس از این بازه، امکان ارسال درخواست مرجوعی وجود ندارد. پس حتما زمان دریافت کالا از مامور پست از سلامت فیزیکی کالا اطمینان حاصل کنید زیرا کالا از سمت یدکجو زمان ارسال دارای بیمه شکستنی میباشد و قبل از ارسال نیز به بهترین شکل ممکن بسته بندی میشود .
توجه: از دریافت بسته های باز شده و یا کارتن های آسیب دیده اعم از لهیدگی و یا پارگی خودداری نمایید.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی نمیشوند.
مغایرت
مرجوع کردن کالا به علت مغایرت، در صورتی امکانپذیر است که کالا از نظر مشخصات فیزیکی یا فنی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد. به این معنا که کالای خریداریشده مشخصاتی متفاوت با اطلاعات درجشده در جدول مشخصات یدک جو داشته باشد یا اقلامی را که در جدول مشخصات به عنوان اقلام همراه ذکر شده، به همراه نداشته باشد. در هنگام مرجوعی باید کالا در شرایط اولیه بدون مشکل فیزیکی یا فنی باشد.
برای درخواست مرجوعی کالاها توجه داشته باشید:
* کالا باید در شرایط اولیه باشد و لیبل روی کالا حفظ شده باشد. (کالاهای در رویه گارانتی شامل این موضوع نمیشوند)
* برای بازگشت کالاها، قرار گرفتن کالا در جعبه و بستهبندی اصلی خود الزامی است.
* در صورتی که کالا دارای گارانتی باشد، کارت گارانتی، بسته بندی و لیبل گارانتی – در مواردی که بهجای کارت لیبل دارند-و اقلام همراه کالا باید به همراه کالای اصلی برگردانده شوند.
*کالاهای بدون گارانتی مانند کالا های وارداتی ، اصلی ، ایساکو ، کروز ، سایپا یدک و… در صورت باز شدن پلمپ قابل مرجوعی نمیباشند.
* کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی یدکجو نمیشوند.
* ایراد فنی یا ظاهری کالاهایی که نیاز به نصاب گارانتی دارند، حتما باید توسط نصاب در سربرگ گارانتی ثبت و مستندات به تیم پشتیبانی یدک جو ارائه شود.
*کالاهای حجیم مانند سرسیلندر ، گیربکس ، جعبه فرمان ،کمپرسور کولر، تودری ، کفی و… به دلیل حساسیت بالا و اصلی بودن شامل مرجوعی نمیشوند.
*تنها کالاهای دارای کارت گارانتی شامل رویه گارانتی میشوند و هزینه رفت وبرگشت گارانتی بر عهده مشتری میباشد.
برای ارسال درخواست مرجوعی از اینجا اقدام کنید.
هزینه ارسال کالای مرجوعی :
مطابق با ماده 37 قانون تجارت الکترونیک، هزینه بازگرداندن کالا (مرجوع کردن آن) بر عهده خریدار است. توجه شود که خریدار نباید مرسوله را بصورت پس کرایه ارسال کند، در این صورت ممکن است از تحویل گرفتن بسته خودداری شود.
ارسال کالا باید تنها با پست انجام شود.
لغو سفارش:
در صورتی از خرید خود قبل از ارسال کالا منصرف شده اید میتوانید درخواست لغو سفارش ثبت کنید لطفا دقت داشته باشید هزینه ارسال از سفارش شما کسر خواهد شد. و تنها سفارشات در مرحله اول (در حال آماده سازی) قابل لغو است.