دانلود ۶ نرم افزار قرآنی iQuran+قرآن تبیان+آوای نور+مبین+بیان+معجزه جاوید برای اندورید و کامپیوتر

قرآن رهراه با صوت و تفسیر
قرآن رهراه با صوت و تفسیر
۱- دانلود قرآن بسیار زیبا و ۹ صوت و ترجمه ایت الله مکارم شیرازی و استاد فولادوند
iQuran نام یک نرم افزار قرآن با محیطی زیبا، ترجمه فارسی و صوت می باشد.

راهنمای نصب فایل صوتی و ترجمه:

– پس از دانلود فایل صوتی آن را با WinRar اکسترکت نموده (از حالت فشرده خارج نمایید) سپس پوشه iQuran را به sdcard انتقال دهید. (فایل های صوتی در مسیر sdcard\iQuran\audio_v2 قرار دارند). در صورتی که پس از اکسترکت کردن با فایل فشرده با پوشه شماره مواجه شدید، آن را مستقیما به sdcard\iQuran\audio_v2 انتقال دهید
– برای شنیدن فایلهای صوتی سوره مورد نظر را باز کرده و از بالای صفحه قاری مورد نظر را انتخاب کنید. از سمت راست نیز می توانید تکرار آن را مشخص کنید.
– نمونه صوت سوره ناس از تمامی قاری ها جمع آوری شده است تا صوت مورد نظر را گوش داده و قاری مدنظر را دانلود کنید.
– پس از دانلود فایل ترجمه های فارسی آن را با WinRar اکسترکت نموده (از حالت فشرده خارج کنید) سپس پوشه iQuran را به sdcard انتقال دهید. (فایل های ترجمه در مسیر sdcard\iQuran\meta3 قرار دارند)
– دقت داشته باشید که پس از انتقال فایل ترجمه، ترجمه قبلی حذف خواهد شد.
– برای ترجمه فارسى استاد فولادوند Mohsin khan وترجمه فارسى آیت اللّه مکارم شیرازی Yusuf Ali رو انتخاب کنید.
 دانلود iQuran Pro (آپدیت شده) دانلود iQuran Pro (آپدیت شده)
 دانلود فایل صوتی غامدی (۳۸۸ مگابایت) دانلود فایل صوتی غامدی (۳۸۸ مگابایت)
 دانلود فایل صوتی سعود الشریم (۵۵۰مگابایت) دانلود فایل صوتی سعود الشریم (۵۵۰مگابایت)
 دانلود فایل صوتی ماهر المعیقلی (۶۰۰ مگابایت) دانلود فایل صوتی ماهر المعیقلی (۶۰۰ مگابایت)
 دانلود فایل صوتی مشاری بن راشد العفاسی (۷۹۷ مگابایت) دانلود فایل صوتی مشاری بن راشد العفاسی (۷۹۷ مگابایت)
 دانلود فایل صوتی عبدالباسط (۱۵۷۰ مگابایت) دانلود فایل صوتی عبدالباسط (۱۵۷۰ مگابایت)
 دانلود فایل صوتی منشاوی (۱۲۰۰ مگابایت) دانلود فایل صوتی منشاوی (۱۲۰۰ مگابایت)
 دانلود فایل صوتی شیخ حصری (۱۴۷۸ مگابایت) دانلود فایل صوتی شیخ حصری (۱۴۷۸ مگابایت)
 دانلود فایل صوتی مشاری رشید (۱۶۴۸ مگابایت) دانلود فایل صوتی مشاری رشید (۱۶۴۸ مگابایت)
 دانلود فایل صوتی شیخ شطره (۱۴۳۶ مگابایت) دانلود فایل صوتی شیخ شطره (۱۴۳۶ مگابایت)
دانلود ترجمه های فارسی (۱۶ مگابایت)
 دانلود ترجمه های فارسی (۱۶ مگابایت) دانلود ترجمه های فارسی (۱۶ مگابایت)
منبع و پسورد فایل ها: www.softgozar.com

۲- دانلود الحان قرآن تبیان

دانلود تمامی لحن های قرآن
برای شما که به دنبال فراگیری لحن های گوناگون قرآن هستید ما به شما نرم افزار الحان را پیشنهاد می کنیم. این برنامه تمامی لحن های قرآن را به صورت صوتی برای شما پخش می کند و توضیحاتی در رابطه با ان لحن به شما ارائه می کند.
نکته مهم:
– دو نسخه کامل و سبک برنامه ارائه شده است. نسخه کامل را تنها در صورتی نصب کنید که سخت افزار گوشی شما قدرتمند باشد. در غیر اینصورت نسخه سبک را نصب کنید. در نسخه سبک باید لحن های مورد نظر خود را با اینترنت دانلود نمایید.
دانلود و پسورد فایل ها: www.softgozar.com
۳- دانلود قرآن آوای نور ۵٫۰٫۱ برای اندروید ۴٫۱+ – دانلود قرآن آوای نور برای اندروید
قرآن آوای نور درعین سادگی و زیبائی دارای امکانات پیشرفته و مختلفی همچون دانشنامه جامع موضوعی قرآن ، ترجمه و تفسیر نور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای قرائتی، ترجمه و تفسیر نمونه آیت الله العظمی مکارم شیرازی، ترجمه تفسیر المیزان علامه طباطبائی (ره)، جستجوی پیشرفته در کل قرآن و…. است.
‏قرآن آوای نور امکان ویژگی دانلود کامل سوره یا لحظه ای قرائت ۱۸ قاری مطرح دنیا را دارد.
‏در این قرآن سعی شده است تا کاربر با حداکثر ۲ کلیک به سوره مورد نظر خود دسترسی پیدا کند و محیط نرم افزار جذاب و ساده باشد. همچنین کاربر براحتی می تواند از داخل هر سوره به حزب ها ، جزء ها و صفحات مختلف قرآن دسترسی پیدا نماید.
دانلود و پسورد فایل ها: www.softgozar.com
۴- دانلود قرآن مبین ۳٫۵٫۰ برای اندروید + ترجمه و صوت و تفسیر
قرآن مبین ۳٫۵٫۰ نرم افزار بسیار جامع و کامل قرآنی می باشد که شامل متن قرآن کریم به همراه ترجمه کامل آن و هم چنین ترجمه تفسیر روایی البرهان می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید عرضه گردیده است . ویژگی های منحصر به فرد این قرآن تنها کامل و غنی بودن آن از نظر قرآنی ترجمه و تفسیر نمی باشد بلکه این نرم افزار دارای امکان قرائت ترتیل قرآن کریم است که بدین منظور می بایست فایل صوتی مربوط به آن را نیز دریافت و در محل مورد نظر قرار دهید .
از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به امکان جست جو در متن قرآن کریم امکان نشانه گذاری های متعدد در جای جای قرآن تغییر اندازه قلم به صورت دلخواه اشاره کرد .
فرمت : apk
حجم : ۱۸ مگابایت
دانلود و منبع و رمز : www.yasdl.com
۵- دانلود قرآن صوتی بیان ۱٫۶ برای اندروید + ترجمه و تفسیر صوتی
قرآن صوتی بیان ۱٫۶ نام نرم افزار مذهبی جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود ، برای شما بازدیدکنندگان گرامی آماده کرده ایم. همزمان با فرار رسیدن شب های قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) ، یک اپلیکیشن معنوی را برای شما کاربران دستگاه های اندرویدی تدارک دیده ایم ، قرآن صوتی بیان ، نام اپلیکیشن کاملاً فارسی و جدیدی است که به شما شیعیان عزیز فارسی زبان این امکان را می دهد که در هر جا و زمان ، به یک قرآن کامل صوتی همراه با متن قرآن، ترجمه و تفسیر صوتی حجت الاسلام قرائتی دسترسی داشته باشید.
در اپلیکیشن کاملا رایگان قرآن صوتی بیان ، شما کاربران عزیز می توانید صدای تلاوت ۲۲ قاری مختلف را به انتخاب خودتان دانلود و معنای آیات را نیز با ترجمه گویای مکارم و فولادوند مطالعه فرمایید. امکان جستجو در قرآن، نشانه گذاری آیات، استخاره همراه با تفسیر فارسی آن و …  از دیگر امکانات نرم افزار بیان است.
فرمت : APK
حجم : ۹ مگابایت
دانلود و منبع و رمز : www.yasdl.com
۶- دانلود نرم افزار قرآنی معجزه جاوید ۱٫۱ – صوت + ترجمه گویا + تفسیر + استخاره
نرم افزار قرانی معجزه جاوید یک نرم افزار قرآن جامع و کامل برای کامپیوتر و رایانه سیستم شما می باشد. این قرآن ارزشمند که به همت جناب آقای وحید جوانشیری طراحی و برنامه نویسی شده است دارای بخش های مفید و فراوانی می باشد. از جمله امکانات این برنامه می توان به: متن کامل قرآن مجید با ۴ فونت عربی از جمله عثمان طه ، دارای قابلیت بزرگ نمایی بر روی صفحه ، متن کامل تفسیر نمونه و المیزان ، امکان جستجوی پیشرفته در تمام متون ، امکان استخاره الکترونیکی با قرآن ، دارای یازده ترجمه فارسی ، قرائت قرآن کریم با صدای احمد المصباحی همراه با پخش ترجمه گویای فارسی ، دارای فایل‌ های صوتی تکه تکه شده مخصوص کسانی که قصد حفظ آیات را دارند.
فرمت : ISO
حجم : ۱٫۴۸ گیگابایت
دانلود قسمت اول 
دانلود قسمت دوم
منبع و رمز : www.yasdl.com
hamid
ارسال دیدگاه