۱۰۵ شبکه اجتماعی پر بازدید دنیا

yadakymiladnor@

لیست ۱۰۵ شبکه اجتماعی پر مخاطب دنیا

۱۰۵ شبکه اجتماعی پر بازدید دنیا از بهترین و پربازدیدترین شبکه های اجتماعی دنیا است . این شبکه های اجتماعی در این محتوا از وب اپراتور به درسته های عمومی ، بازی ، کسب وکار ، مسافرت ، عکس و ویدیو ، سبک زندگی و … دسته بندی شده اند و برای هریک از آنهای توضیحی کوتاه در مورد میزان بازدید شان و نوع فعالیت آورده ایم. با ما همراه باشید :

شبکه های اجتماعی عمومی

Facebook

فیس بوک همچنان یکی از شبکه های اجتماعی موفق در جهان است. طبق گزارش، تا ژوئن ۲۰۱۷ بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه فعال دارد.

WhatsApp

یک شبکه اجتماعی فوری است که عمدتا بر روی گوشی های هوشمند کار می کند. واتس اپ در حال حاضر بخشی از فیس بوک است و از سال ۲۰۱۶ بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد.

Messenger

مسنجر همچنین یک شبکه اجتماعی چت فوری است که بخشی از فیس بوک است. مسنجر تا آوریل ۲۰۱۷ حدود ۱٫۲ میلیارد کاربر دارد.

LinkedIn

یک شبکه اجتماعی است که توسط حرفه ای ها مورد استفاده قرار می گیرد و اکنون متعلق به مایکروسافت است. این شبکه تا آوریل ۲۰۱۷ بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر دارد.

Google+

شبکه اجتماعی گوگل است که گزارش شده است که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. این شبکه اجتماعی به شدت با تمام خدمات دیگر Google مانند ایمیل و تقویم و… هماهنگ شده است.

Twitter

توییتر تقریبا ۳۲۰ میلیون کاربر دارد که کاربران می تواند توییت هایی را که به ۱۴۰ کاراکتر محدود است ارسال کنند.

Instagram

Instagram یک شبکه اجتماعی فیلم کوتاه و عکس است که بخشی از فیس بوک است. اینستاگرام تقریبا ۳۷۵ میلیون کاربر فعال دارد.

Pinterest

یک شبکه اجتماعی است که اجازه می دهد عکس ها و ویدیوها از سایتی دیگر به اشتراک گذاشته شود. Pinterest دارای بیش از ۱۷۵ میلیون کاربر فعال است.

Snapchat

یک شبکه پیام رسانی چند رسانه ای با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر روزانه است که به دلیل فیلترهای نوآورانه آن، محبوبیت گسترده ای به دست آورده است.

Quora

یک شبکه اجتماعی پرسش و پاسخ است که کاربران میتوانند پاسخی به سوالات ارسالی بدهند. سایت نزدیک به ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

GirlsAskGuys

یک شبکه اجتماعی پرسش و پاسخ است که در آن اعضا می توانند از یکدیگر سوال بپرسند.

Nextdoor

یک شبکه اجتماعی است که همسایگان را با به اشتراک گذاشتن رویدادهای آینده و سایر فعالیت های محله متصل می کند. بیش از ۱۵۰،۰۰۰ محله در ایالات متحده از Nextdoor استفاده می کنند.

ProductHunt

یک شبکه اجتماعی است که محصولات جدید و اولویت بندی آنها بر اساس آراء اعضای آن است.

AngelList

یک شبکه اجتماعی است که برای سرمایه گذاران راه اندازی شده است. این سایت هزاران نفر از سرمایه گذاران را به عنوان عضو ثبت نام کرده است.

Kickstarter

یک پلت فرم تامین اجتماعی است که مردم می توانند محصولات خود و یا ایده های محصول را برای به دست آوردن بودجه در اختیار بگیرند. این سایت تقریبا ۱۰ میلیون پشتیبان داشته است.

WeChat

یک شبکه اجتماعی پیام رسانی تلفن همراه با تقریبا ۱ میلیارد کاربر ماهانه فعال است که عمدتا از چین است. اما WeChat همچنین یک نسخه انگلیسی و بین المللی ارائه می دهد.

Skype

اسکایپ یک پلت فرم پیام رسانی فوری است که ارتباطات را با استفاده از متن، صدا و ویدئو فراهم می کند. این پلت فرم بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و اکنون بخشی از مایکروسافت است.

Viber

یک شبکه اجتماعی ارتباطی مانند اسکایپ است که ارسال متن، صدا و پیام ویدئویی را برای کاربرانش فراهم میکند که بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر دارد

Tumblr

یک شبکه وبلاگ نویسی با بیش از ۳۵۰ میلیون وبلاگ و بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر است.این شبکه اجتماعی از وب و تلفن همراه پشتیبانی می کند.

Line

شبکه اجتماعی پیام رسانی فوری است که در ژاپن محبوب است اما همچنین از زبان های انگلیسی و دیگر زبان ها پشتیبانی می کند و بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

Gab

یک شبکه اجتماعی بدون تبلیغ است که به کاربران اجازه می دهد ، پیام های تا ۳۰۰ کاراکتر بنویسند و بخوانند. این شبکه اجتماعی تقریبا ۲۰۰،۰۰۰ کاربر دارد.

VK

مانند فیس بوک است اما بیشتر در روسیه و کشورهای همسایه با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر محبوب است.

Reddit

یک شبکه اجتماعی با محتوای بیش از ۵۰۰ میلیون بازدید کننده ماهانه است. پست های متنی و یا لینک مستقیم می تواند در سایت به اشتراک گذاشته شود و توسط اعضا برای تعیین محبوبیت رای داده شود.

Telegram

یک سرویس پیام رسانی فوری مبتنی بر اپلیکیشن است که بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

Tagged

یک شبکه اجتماعی برای ایجاد دوستان جدید است. این سایت حدود ۲۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در سراسر جهان دارد.

Myspace

مای اسپیس یک شبکه اجتماعی است که روی مشخصات فردی متمرکز شده و محبوب موزیسین ها و گروه های موسیقی است. یک زمانی شبکه اجتماعی برتر در ایالات متحده بود، اما اکنون تنها چند میلیون کاربر دارد.

Badoo

یکی از شبکه های محبوب دوستیابی در جهان است. بیش از ۳۶۰ میلیون کاربر ثبت شده دارد.

Stumbleupon

بر روی کشف محتوا برای کاربران آن تمرکز می کند. این به عنوان یک نوار ابزار مرورگر در تمام مرورگرهای محبوب ارائه شده است.

Foursquare

توصیه های شخصی را براساس مکان کاربر و خرید قبلی ارائه می دهد. سرویس ده ها میلیون کاربر دارد و در فضای سازمانی به سرعت در حال رشد است.

MeetMe

بر روی کمک به کاربران برای کشف افراد جدید برای گپ زدن در دستگاه های تلفن همراه تمرکز دارد. این بیش از ۲٫۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

Meetup

یک شبکه اجتماعی است که جمع آوری گروهی از افراد را به صورت شخصی در حیطه یک موضوع یا موضوع خاص تسهیل می کند و تقریبا ۳۲ میلیون کاربر دارد.

Skyrock

یک شبکه اجتماعی در فرانسه است که قابلیت های وبلاگ نویسی را برای اعضای آن فراهم می کند و چند میلیون عضو دارد.

Pinboard

یک شبکه اجتماعی پرداخت شده است که به اشتراک گذاری نشانکها اجازه می دهد. کاربران می توانند از آگهی در این سایت بهره مند شوند.

Kiwibox

یک شبکه اجتماعی برای بزرگسالان است که وبلاگ نویسی، عکس ها و ویژگی های بازی را ارائه می دهد و حدود ۳ میلیون کاربر دارد.

Twoo

یک پلتفرم کشف اجتماعی است که اجازه می دهد ۱۸۱ میلیون کاربرش برای خودشان پروفایل ایجاد کنند و تصاویر خود را آپلود کنند، و با دیگر کاربران به چت بپردازند

Yelp

یک بررسی رستوران و سایت خدمات خانه است که دارای ویژگی های اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس ها، نوشتن نظرات و دیدن فعالیت های دوستان است.

شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری عکس

Snapfish

یک شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس است که اعضای آن می توانند از فضای ذخیره سازی نامحدود برای عکس های خود بهره مند شوند. این سایت ده ها میلیون عضو دارد.

Flickr

یک شبکه اجتماعی عکس و ویدئو است که از دهها میلیون عضو و بیش از ۱۰ میلیارد عکس پشتیبانی می کند.

Photobucket

یک سایت میزبانی عکس و ویدئو است که دارای بیش از ۱۰ میلیارد عکس و بیش از ۱۰۰ میلیون عضو دارد.

Shutterfly

یک سایت به اشتراک گذاری عکس است که اجازه می دهد ۲ میلیون کاربر از عکس ها برای ایجاد هدایای شخصی مانند کیک و تی شرت استفاده کنند.

۵۰۰px

یک شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس در کانادا است که بیش از ۱٫۵ میلیون نفر فعال دارد.

DeviantArt

یک شبکه به اشتراک گذاری هنر با بیش از ۳۸ میلیون عضو ثبت شده است.

Dronestagram

در مورد اشتراک عکس هایی که با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین گرفته شده است متمرکز شده است. این ادعا “نمایش مشخصات عمومی برای عکاسی هواپیماهای بدون سرنشین” است که بیش از ۳۰،۰۰۰ عضو دارد.

Fotki

در ۲۴۰ کشور فعال است. این سایت بیش از ۱٫۶ میلیون کاربر و ۱ میلیارد عکس دارد. این سایت در استونی آغاز شد.

Fotolog

یک سایت عکس بلاگینگ با بیش از ۲۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد است.

Imgur

یک سایت به اشتراک گذاری عکس است که اعضای آن می توانند به عکس ها رأی دهند. این سایت صدها میلیون عکس دارد.

Pixabay

عکس های با کیفیت بالا را از اعضای آن به اشتراک می گذارد. این سایت بیش از ۱٫۱ میلیون عکس و فیلم دارد.

WeHeartIt

یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری تصاویر الهام بخش است. این سایت بیش از ۴۵ میلیون عضو دارد

۴۳Things

یک سایت برای الهام، مشاوره و پشتیبانی است که اعضا می توانند اهداف را تعیین کرده و با دوستان خود اهداف مورد نظرشان را مانند اهمیت دادن به وزن یا اجرای ماراتن به اشتراک بگذارند.

Path

یک شبکه اشتراک عکس و پیام رسانی است که دارای ویژگی های غنی برای کنترل حریم خصوصی عکس های اشتراکی است. این شبکه اجتماعی در اندونزی محبوب است.

Uplike

خدمات به اشتراک گذاری عکس مستقر در فرانسه است که کاربران را قادر می سازد عکس های خود را با مردم به اشتراک بگذارند.این برنامه در حال حاضر توسط میلیون ها نفر از مردم و در حدود ۱۶۰ کشور استفاده می شود.

 شبکه های اجتماعی شیوه زندگی (lifestyle)

Last.fm

یک شبکه کشف و تشخیص موسیقی است که اجازه اشتراک گذاشتن موسیقی برای دوستان در شبکه را می دهد. این سایت دارای ده ها میلیون کاربر و بیش از ۱۲ میلیون آهنگ موسیقی است.

VampireFreaks

یک جامعه برای subcultures صنعتی گوتیک است که میلیون ها عضو دارد. سایت نیز برای دوستیابی استفاده می شود.

CafeMom

یک سایت برای مادران است. بیش از ۸ میلیون بازدیدکننده داشته است.

Ravelry

یک شبکه اجتماعی برای بافندگی است. این سایت دارای بیش از ۷ میلیون کاربر ثبت شده است.

ASmallWorld

یک شبکه اجتماعی که فقط می تواند براساس یک دعوت یک عضو متصل شود. این سایت بر روی سفرهای لوکس و ایجاد ارتباطات اجتماعی متمرکز است، عضویت آن در ۲۵۰،۰۰۰ نفر محدود می شود.

ReverbNation

یک شبکه اجتماعی برای نوازندگان است تا به آنها کمک کند تا شغل خود را مدیریت کنند و فرصت های جدیدی پیدا کنند. این سایت حدود ۴ میلیون نوازنده به عنوان عضو دارد.

SoundCloud

یک پلت فرم توزیع صوتی آنلاین است که کاربران را قادر می سازد آپلود، ضبط، ترویج و به اشتراک گذاری صداهای خود را ایجاد کنند. این سرویس هر ماه بیش از ۱۵۰ میلیون شنونده منحصر به فرد دارد.

Cross.tv

یک شبکه اجتماعی است که محتوایی مسیحی را به ۶۵۰،۰۰۰ اعضای آن تقسیم می کند.

Flixster

سایت برای کشف فیلم های جدید، یادگیری در مورد فیلم ها، و ملاقات با دیگران با سلیقه های مشابه در فیلم است.

Gaia Online

یک شبکه اجتماعی مبتنی بر انیمه و وب سایت مبتنی بر فیس بوک است کهبیش از ۲۵ میلیون کاربر ثبت شده دارد.

BlackPlanet

یک شبکه اجتماعی برای دورگه های آفریقایی آمریکایی است که بر روی دوستیابی، نمایش استعداد، چت و وبلاگ نویسی متمرکز است. این سایت حدود ۲۰ میلیون عضو دارد.

MyMFB

یک شبکه اجتماعی برای اتصال مسلمانان در سراسر ۱۷۵ کشور است. این سایت در حال حاضر تقریبا ۵۰۰۰۰۰ عضو دارد.

Care2

یک شبکه اجتماعی است که فعالان سراسر جهان را به طور عمده در ارتباط با مسائل سیاسی و محیط زیست متصل می کند. این سایت حدود ۴۰ میلیون کاربر دارد.

CaringBridge

یک شبکه اجتماعی برای افراد مبتلا به بیماری های مختلف پزشکی، بستری شدن، درمان پزشکی، و بهبودی از حادثه، بیماری، آسیب یا روش درمان است.

GoFundMe

یک شبکه جمع آوری پول است که می تواند برای جمع آوری پول برای بیشتر موارد استفاده شود.

Tinder

یک برنامه تلفن همراه مبتنی بر مکان است که توسط بیش از ۵۰ میلیون کاربر استفاده می شود.

Crokes

یک شبکه اجتماعی یا اجتماعی برای نویسندگان است. این شبیه به توییتر است، اما پست ها محدود به ۳۰۰ کاراکتر است.

Goodreads

یک شبکه اجتماعی برای دوستداران کتاب است که می توانند کتاب ها را بخوانند و به دیگر دوستانشان  پیشنهاد کنند که کتاب را بخوانند.این شبکه اجتماعی متعلق به آمازون است و ده ها میلیون عضو دارد.

Internations

یک شبکه اجتماعی است که در ۳۹۰ شهر در سراسر جهان متصل است و تقریبا ۳ میلیون کاربر دارد.

PlentyofFish

یک شبکه اجتماعی دوستانه برای استفاده رایگان است، اما همچنین برخی خدمات پولی را ارائه می دهد و بیش از ۱۰۰ میلیون عضو ثبت شده دارد.

Minds

یک شبکه اجتماعی است که به کاربران آن امکان می دهد کانال های مختلفی را ایجاد کنند و همچنین  به کاربران ، برای فعالیت آنلاینشان پاداش میدهند. این ترویج آزادی و حریم خصوصی در اینترنت است و بیش از ۲ میلیون عضو دارد.

Nexopia

یک شبکه اجتماعی کانادایی است که به اعضایش اجازه می دهد تا انجمن ها را در هر موضوعی ایجاد کنند و در این انجمن ها بحث و گفتگو کنند. این سایت بیش از ۱ میلیون کاربر دارد.

Glocals

یک شبکه اجتماعی که در سوئیس برای جامعه مهاجرین ایجاد شده است و اجازه می دهد تا اعضای آن ملاقات ، سازماندهی و فعالیت هایشان را به اشتراک بگذارند.

Academia.edu

یک وب سایت شبکه اجتماعی برای دانشجویان است. این پلت فرم می تواند برای به اشتراک گذاشتن مقالات، نظارت بر تاثیر آنها و دنبال کردن تحقیقات در یک زمینه خاص مورد استفاده قرار گیرد. این سایت بیش از ۵۵ میلیون کاربر دارد.

Busuu

یک شبکه اجتماعی یادگیری زبان است. این سایت دانش آموزان را به افرادی با زبان مادری متصل می کند تا فرایند یادگیری را ساده تر کند.

English, baby!

یک شبکه اجتماعی و برنامه درسی آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی و زبان عامیانه است. این سرویس توسط بیش از ۱٫۶ میلیون کاربر استفاده می شود.

Italki.com

این شبکه اجتماعی ارتباط بین زبان آموزان و معلمان زبان را برای کمک به یادگیری می سازد. این سایت بیش از ۱ میلیون دانش آموز و معلم زبان دارد.

Untappd

یک شبکه اجتماعی تلفن همراه است که به اعضای آن اجازه می دهد تا دلستر مصرف کنند،و با استفاده از مصرف آن مدال بدست آورند، عکس های دلستر خود را به اشتراک بگذارند، لیست شیرها را از مکان های نزدیک تماشا کنند، و ببینند که دوستشان چه دلستری نوشیده است. این سایت دارای حدود ۳ میلیون عضو دارد.

Doximity

یک شبکه اجتماعی برای پزشکان ایالات متحده است و بیش از ۸۰۰،۰۰۰ عضو دارد.

 شبکه های اجتماعی مسافرتی

Wayn

یک شبکه مسافرتی است که افراد متاهل را بهم مرتبط می کند  تا باهم به مسافرت بروند و همچنین به آنها کمک می کند کجا بروند. این سایت بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد

CouchSurfing

پلتفرمی را برای اعضا فراهم می کند که به عنوان یک مهمان در خانه شخصی ، مسافر میزبان ، ملاقات با سایر اعضا یا پیوستن به یک رویداد بمانند. این سایت تقریبا ۱۵ میلیون عضو دارد.

TravBuddy

متخصص در پیدا کردن همدم مسافرتی است. این سایت حدود نیم میلیون عضو دارد.

Tournac

یک شبکه اجتماعی برای مسافران است که مردم را به مکان مشابه متصل می کند.

 شبکه های اجتماعی بازی (Gaming)

Cellufun

یک انجمن بازی با بیش از ۲ میلیون عضو است که می تواند با استفاده از هر دستگاه تلفن همراه قابل دسترسی باشد.

MocoSpace

سایت بازی اجتماعی با بیش از ۲ میلیون کاربر و بیش از ۱ میلیارد نمایش صفحه ماهانه است.

Zynga

چندین بازی ارائه می دهد که توسط میلیون ها کاربر روزانه بازی می شود. عناوین محبوب بازیهایش Farmville، Draw Something و Zynga Poker هستند.

Habbo

یک شبکه اجتماعی برای نوجوانان است و بیش از ۵ میلیون بازدید کننده ماهانه منحصر به فرد دارد.

 شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری ویدیو

YouTube

یوتیوب پیشرو در شبکه های به اشتراک گذاری ویدئو است که کاربران را قادر می سازد ویدیو های خود را آپلود ، مشاهده و به اشتراک بگذارند .در این شبکه اجتماعی روزانه میلیاردها ویدیو دیده میشود.

FunnyOrDie

یک شبکه ویدئویی کمدی است که به کاربران اجازه می دهد تا فیلم ها را بارگیری، به اشتراک گذاری و نرخ گذاری کنند. این فیلم ها معمولا مشهور هستند. این شبکه صدها میلیون تماشاگر دارد.

Tout

یک شبکه ویدیویی است که به کسب و کارها کمک می کند تا درآمد ویدئویی آنلاین را افزایش دهند و ارتباطات عمیق تر با بینندگان برقرار کنند. ۸۵ میلیون تماشاگر ماهانه منحصر به فرد دارد.

Vine

به عنوان یک شبکه به اشتراک گذاری ویدیو برای فیلم های زیر ۶ ثانیه محبوبیت یافت.و در حال حاضر بخشی از توییتر است.

 شبکه های مجازی

Classmates

در این شبکه اجتماعی افراد با دوستان دبیرستان خود در ایالات متحده ارتباط برقرار می کنند و همچنین برای آپلود سالنامه های دبیرستانی امکاناتی دارد.

MyHeritage

یک شبکه سلسله شناسی آنلاین است که کاربران را قادر می سازد آپلود کنند ، عکس ها را مرور کنند ،به جستجوی میلیاردها رکورد تاریخی جهانی بپردازند. این سایت ۸۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

۲۳andMe

یک شرکت تجزیه و تحلیل DNA است که کاربران خود را با بستگانشان بر اساس تجزیه و تحلیل DNA متصل می کند.

Ancestry.com

این شبکه اجتماعی در جستجوی یافتن اجداد است – یعنی ساختن شبکه های سلسله شناسی. این سایت تقریبا ۲ میلیون عضو دارد.

 شبکه اجتماعی کاری

Viadeo

یک شبکه اجتماعی برای صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و مدیران است -البته بیشتر در اروپا و حدود ۵۰ میلیون عضو دارد.

Ryze

رزومه حرفه ای کسب و کارها و عمدتا کارآفرینان جدید است. این سایت حدود ۱ میلیون عضو دارد

Xing

یک شبکه اجتماعی حرفه ای است که توسط مصرف کنندگان و کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. Xing از گروه های بسته پشتیبانی می کند تا یک شبکه خصوصی و امن را در شرکت ها فعال کند.

Sprybirds

یک سایت اجتماعی و کسب و کار شبکه ای است که مردم می توانند یک دوستی تجاری ایجاد کنند.

Solaborate

یک شبکه اجتماعی و پلت فرم همکاری اختصاص داده شده به متخصصان فن آوری است، برای اتصال، همکاری، کشف فرصت ها و ایجاد یک اکوسیستم در اطراف محصولات و خدمات.

eToro

یک پلت فرم معاملاتی اجتماعی است که سرمایه گذاران را قادر می سازد تا به طور خودکار با بازاریابان ارتباط برقرار کنند که بیش از ۲٫۵ میلیون عضو دارد.

 شبکه های اجتماعی وبلاگنویسان و حوزه های مرتبط

Xanga

یک سرویس میزبانی وبلاگ ، و پروفایل های شبکه های اجتماعی است.

Plurk

یک شبکه اجتماعی رایگان و خدمات میکرو وبلاگ نویسی است که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق پیام کوتاه یا پیوندهای ارسالی ، وبلاگشان را بهروز رسانی کنند که متن هایشان می تواند حداکثر شامل تا ۳۶۰ کاراکتر باشد.

LiveJournal

این سرویس به کاربران خود برای ایجاد وبلاگ در زمینه مجله خبری ، و یا دفتر خاطرات ، اجازه می دهد . که ماهانه بیش از ۱۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در ایالات متحده دارد.

hamid
ارسال دیدگاه